Polityka jakości

Polityka Jakości Global Cert

Global Cert jako Akademia Global Cert świadczy usługi dotyczące organizacji i przeprowadzania szkoleń, warsztatów i egzaminów z zakresu systemów zarządzania i kompetencji personelu na najwyższym możliwym poziomie, z zachowaniem najwyższej staranności i jakości wykonywanych usług.

Naszą misją jest:

  • zapewnienie naszym Klientom zadowolenia ze szkolenia i podniesienia jego
    kompetencji zawodowych,
  • dostarczenie Pracownikom i Współpracownikom satysfakcji z wykonywanej
    pracy,
  • promowanie rozwoju zawodowego,
  • zapewnienie Akademii Global Cert pomyślnej i ciągłej ewolucji.

W tym celu:

  • wychodzimy naprzeciw potrzebom Klientów,
  • budujemy partnerskie relacje z Klientami, Dostawcami, Pracownikami i Współpracownikami poprzez poznawanie ich potrzeb i oczekiwań,
  • podnosimy kompetencje własne i motywujemy do stałego podnoszenia kwalifikacji kadry trenerskiej,
  • wspieramy zaangażowanie całego personelu w celu podnoszenia jakości wykonywanej pracy,
  • standaryzujemy przebieg procesów, stosując nowoczesne techniki w zakresie skutecznego zarządzania organizacją,
  • usprawniamy wewnętrzną i zewnętrzną komunikację ,
  • dążymy do wyeliminowania niezgodności i wypracowania rozwiązań dających pewność i skuteczność przebiegu procesów.

Ponadto Global Cert zobowiązuje się do przestrzegania przepisów prawa, zawartych umów i złożonych deklaracji oraz do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015.

Kraków 01.10.2024

Alicja Domagała
Dyrektor Zarządzający